سمینار بین المللی انکولوژی زنان از صبح امروز به مدت سه روز در محل سالن دکتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود .

 

 

 

 

 دکتر مژگان کریمی صبح امروز در حاشیه این سمینار در گفت و گو با خبرنگار و ب دا، در یزد؛ بررسی جدیدترین مطالعات  انجام شده در زمینه  غربال گری و پیشگیری از سرطان های زنان، درمان پیشرفته سرطان ها و روش های حفظ باروری در زنان جوان مبتلا به سرطان زنان جهت حفظ و بهبودی کیفیت زندگی آنها را عمده ترین اهداف برپایی این سمینار عنوان و اظهار کرد: مواردی همچون، سرطان تخمدان، سرطان جسم رحم، سرطان گردن رحم، و سرطان سیستم تناسلی تحتانی و بیماریهای بدخیم وابسته به حاملگی از مباحث مورد بحث در این سمینار می باشد.

 

 

 

 

 

 

وی با بیان این مطلب که این سمینار بین المللی با حضور سخنرانانی از کشورهای آمریکا، کره، هلند، انگلیس برگزار می شود افزود:در پایان گواهی بازآموزی نیز به شرکت کنندگان در این سمینار اعطا خواهد شد.

 

 

 

 

 

این متخصص بیماریهای زنان و زایمان و دبیر علمی این همایش خاطرنشان ساخت: تاکنون تعداد 110 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد 55 مقاله به شکل پوستر و 40 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

شایان ذکر است؛ در حاشیه این سمنار نیز پنل هایی نیز با حضور شرکت کنندگان در سمینار برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا